VRL lanserer kleskolleksjon

Vinn en eksklusiv t-skjorte fra Verdens Rikeste Lands nye vårkolleksjon og se reklamefilmen her!

I dag lanseres en ytterst eksklusiv vårkolleksjon med lekre t-skjorter. Opplaget er på bare 100 trøyer, som kun kan vinnes i radioprogrammet «Verdens Rikeste Land».

Se videoen øverst i saken!

Første mulighet til å vinne en t-skjorte er ved å delta i verdenshistoriens mest populære lydbaserte sportsgjettekonkuranse på radio, «Gjett Sporten», i dag klokka 16.15 på P3.

Kvalitet fremfor kvantitet

– Vi har valgt å fokusere på kvalitet fremfor kvantitet i vår aller første klesutgivelse. Skjortene består av 100 prosent bomull som gjør bruksfølelsen myk som en barnerumpe, sier en oppglødd programleder i «Verdens Rikeste Land», Mathias Nylenna.

Design i verdensklasse

– T-skjortene har et design som setter Valentino og Gucci i skyggen. Når det kommer til det visuelle uttrykket kjører vi beinhardt med en kommersiell baktanke. Motivet viser gjenstander vi tror nordmenn har et spesielt varmt og godt forhold til, sier en fornøyd Niklas Baarli.

Baarli mener at det er først nå Verdens Rikeste Land kan kalle seg et ordentlig radioprogram.

vrllogo

– Et radioprogram er jo ikke et radioprogram uten egne t-skjorter. Derfor var det viktig for oss at vi fikk trykket opp noen «freshe tees», som det heter. Vi har følt på et tomrom som nå er borte.

Vil nå det internasjonale tee-markedet

Gutta i VRL har planer om å slippe minst én kolleksjon i året og neste kolleksjon er allerede i planleggingsprosessen.

– Vi har planer om minimum én kolleksjon i året. Planen er at vi skal innta det internasjonale tee-markedet. Dette året tenker vi mest mot en målgruppe i Asia. Det asiatiske markedet er kanskje spesielt godt egnet for årets VRL-kolleksjon med tanke på deres fargetone. Hvitt står veldig fint mot deres gyldende hud, sier Baarli.

Hør musikken som er brukt i videoen her.